frietkraam op locatie

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

Foodies on Tour | FINE STREET FOOD

Op zoek naar een originele en lekkere manier om een feestje of werkevenement in te kleden? Met onze food truck verwennen we met plezier jouw bezoekers, klanten of gasten.

Gratis Food Truck Festival in Lier - KAFÉ KASSEROL

Met Kafé Kasserol willen wij mensen van alle culturen samenbrengen. Tijdens uw culinaire wandeling geniet u van heerlijke gerechten, muzikale omkadering en optredens van tal van folkloristische groepen uit Lier. De Lierse Keersters en de Gezellen van ‘t G

Catering op locatie

Foodtruck huren Wilt u een foodtruck huren ter aankleding van uw evenement? Of om op locatie te kunnen koken? De oldtimer Citroën HY uit 1980 van Chef Nicolas is te huur per dagdeel. Hiermee heeft u een karakteristieke eye-catcher en daarnaast is de Fo

Gerard Roerink – Evenementen catering | voor ieder

GR Evenementencatering Na ruim 20 jaar Keurslager ervaring zij wij verder gegaan met onze uit de hand gelopen hobby “evenementen catering”.

Foodtruck Verhuur

Jouw feestje, onze spullen. EEN WAGENTJE VOL MET JE EIGEN MAGIE Altijd al een keer op een festival willen staan met je eigen product? Dat kán, met onze fantastische foodtruck! Deze vintage truck is uitgerust met een spiksplinternieuwe, professionele keu

Frietwagen huren? Denies Publiekscatering - Nijmeg

Een frietwagen huren voor een feestje bij u thuis? Dan bent u bij Denies Friet aan het juiste adres.

Espressonant | CITROEN HY KOFFIE FOODTRUCK HUREN

Hallo, ik ben Rikske van Espressonant en ik zet koffie. Niet zomaar koffie… lekkere koffie! Als barista is het mijn passie om de lekkerste espresso, ristretto, lungo, cappuccino, latte macchiato en coftails te schenken op uw feest, beurs of evenement.

FRIETWAGEN | Vanlierop Verhuurservice

Geeft u een feest? Hebt u dan graag een frituurwagen? Wilt u graag extra party accessoires bij uw feestje of voor bij de frietwagen?

Frituur aan huis, foodtruck, frituur voor feesten,

U hebt een bijzondere gebeurtenis te vieren en gaat er een mooi feest rond bouwen? Uw bedrijf organiseert een evenement, dat echt indruk moet achterlaten bij uw klanten en medewerkers? Er staat een opendeurdag op school gepland? Samen met vrienden zet u e

party-cars

Voor uw privé-, tuin-, verjaardag-, huwelijk- of communiefeestje beschikken wij over verschillende mobiele frituren.