frietkraam op locatie

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

Hét Food Truck Festival van Limburg

Foodtruck festival organisatie. Bekijk snel hun agenda om te weten wanneer ze in jullie buurt neerstrijken.

Foodtruck Verhuur

Jouw feestje, onze spullen. EEN WAGENTJE VOL MET JE EIGEN MAGIE Altijd al een keer op een festival willen staan met je eigen product? Dat kán, met onze fantastische foodtruck! Deze vintage truck is uitgerust met een spiksplinternieuwe, professionele keu

FRIETWAGEN | Vanlierop Verhuurservice

Geeft u een feest? Hebt u dan graag een frituurwagen? Wilt u graag extra party accessoires bij uw feestje of voor bij de frietwagen?

Gerard Roerink – Evenementen catering | voor ieder

GR Evenementencatering Na ruim 20 jaar Keurslager ervaring zij wij verder gegaan met onze uit de hand gelopen hobby “evenementen catering”.

Frietkraam Vlaanderen | Eat @nd Go

Meer en meer mensen kiezen ervoor een communiefeest, babyborrel, trouwfeest of jubileum niet langer in een feestzaal maar bij hen thuis te geven. Dit zorgt voor een persoonlijker sfeer, een lagere kostprijs en u kan het feest volledig naar uw hand zetten.

Mobifrit Retie Mol | mobiel frituur, in huis berei

Organiseert u binnenkort een feest ? En hebt u geen zin om zelf te koken of te bakken ? Reserveer dan het mobiel frietkraam bij Mobifrit en verras uw gasten op kraakverse frietjes, overheerlijke snacks en huisgemaakte gerechten. Lekker eten en gezellighei

Friet van Lei - Frietwagen huren voor uw feest of

Heeft u een feest, bruiloft, evenement, communie of een andere feestelijke gelegenheid en wilt u uw gasten een lekker frietje of een heerlijke snack aanbieden? Dan bent u bij Friet van Lei aan het juiste adres. Alles wordt met zorg voor u geregeld en bere

KDS events, huren van hamburgerkraam, catering,ver

Wilt u eens iets origineels huren voor uw evenement, feest of andere gelegendheid, huur een hamburgerkraam. Inclusief personeel. Wij komen op locatie en delen overheerlijke hamburgers uit.

Hamburgerkraam - Huur hier voordelig een hamburger

Huur een hamburgerkraam Huur nu een echte Amerikaanse hamburgerkraam! Onze hamburgerkraam ziet er leuk en origineel uit en is geschikt voor ieder evenement! U kunt onze hamburgerkraam op ieder gewenst tijdstip en voor iedere locatie huren! Wilt u een ham

Friture de Ziepe Mobiel - Nuth Limburg. Het adres

De Ziepe Mobiel is de perfecte manier om uw verjaardag, communie, bruiloft en andere feesten van heerlijke frietjes en snacks te voorzien en is de ideale partner voor het verzorgen van uw feest in Limburg en daarbuiten. Alles gaat bij ons in overleg m