frietkraam op locatie

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

FRITUUR T FORUM

U bent op zoek naar een mobiele en professioneel ingerichte eetstand, dan bent u bij ons aan het juiste adres voor een zakje friet, lekkere snack en een fris drankje

Party Burger - Huur ons origineel hamburgerkraam!

Datum? Check! Muziek? Check! Drank? Check! Lekker eten? … Dat is zeker dé voorwaarde om van je feest een geslaagd evenement te maken. Je feest is immers pas écht geslaagd als jij en je genodigden goed kunnen eten. Of het nu gaat over het organiseren van e

Verhuur frietwagen in Nijlen Antwerpen bij Hendric

Onze frieten , hamburgers of snacks komen naar u toe!Met onze frietwagens of snackmobiel zijn we op ieder feest of evenement van de partij.

Catering op locatie

Foodtruck huren Wilt u een foodtruck huren ter aankleding van uw evenement? Of om op locatie te kunnen koken? De oldtimer Citroën HY uit 1980 van Chef Nicolas is te huur per dagdeel. Hiermee heeft u een karakteristieke eye-catcher en daarnaast is de Fo

Frituur Mechelen | Rombout: frieten aan huis, bele

Frituur Rombout, uw stek in Mechelen Op zoek naar lekkere frieten in Mechelen? Bezoek Frituur Rombout op 50 meter van de Grote Markt. U wordt vriendelijk ontvangen en u krijgt meteen een uitgebreide keuze voorgeschoteld van knapperige frietjes tot bele

Food Truck huren - Ten Dauwe

U plant een huwelijksfeest, weddingparty, communiefeest, babyborrel, bedrijfshappening of ontbijt? Feestzaal Ten Dauwe, gelegen op de grens van Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen is de ideale locatie voor allerlei evenementen. Ook voor discrete rouwmaalt

Hamburgerkraam | RS Snacks

Dat wij echte Bourgondiërs zijn is een gekend feit; Belgen houden van goede kwalteit en lekker eten, zeker als het op frieten aankomt.

FOODTRUCK HUREN | Dotzz Lifestyle

Altijd al een keer op een festival willen staan met je eigen product? Dat kán, met onze fantastische foodtruck! Deze vintage truck is uitgerust met een groot uitklapbaar verkoopluik en bar. Zo kun je op iedere locatie je eigen concept neerzetten. Wij help

Mobiele catering Heist-op-den-Berg | Makadam - Mak

Lekkere catering van Makadam Foodtruck uit Heist-op-den-Berg In navolging van hun gezonde en evenwichtige eetgewoonten startten Sandra en Steven begin 2016 vanuit Heist-op-den-Berg hun eigen foodtruck. Sindsdien serveert Makadam zelfbereide en dagverse

De Friet Otto – mobiele frituur - Ninove - De Frie

Wil je graag originele catering voor je feestje of evenement? Dan moet je beslist De Friet “Otto” inhuren. Deze mobiele frituur komt bij je langs met verse frietjes, lekkere snacks en huisbereide gerechten.