frietkraam op locatie

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

Klasfuif in de qubus te Oudenaarde | hamburgerkraa

Professionele catering, traiteur, culinair architect. Wij leveren kant-en-klare traiteurformules voor elke babyborrel, familiefeest, klantenevent, personeelsfeest of productvoorstelling waar een lekker hapje de sfeer van het samenzijn kan bevorderen.

Estafête: Ontdek onze culinaire foodtruck

We serveren vanuit onze rode Renault Estafette foodtruck de lekkerste, seizoensgebonden gerechten met een hedendaagse twist. Geserveerd in onze bolkommen, kunnen alle gerechten staand of zittend worden gegeten. Ze houden het midden tussen casual en chique

Arrangementen | Losse frietwagen huren? | HWB Frie

Bekijk hier onze verschillende arrangementen bij het huren van een bemande frietwagen. Onze prijzen zijn gebaseerd op een openingstijd van 1½ uur waarbij mensen onbeperkt kunnen genieten van friet en verschillende snacks. Wilt u zelf ideeën inbrengen, een

warme snacks, eetkraam, hamburgerkraam

Wij voorzien uw publiek van koude schotels, hamburgers, slaatjes, pasta, ijs en meer. Of u nu een koude of warme snack wilt: Jelisnack is meer dan een zoveelste hamburgerkraam.

Frituur Saint-Germain - Tienen

Welkom bij Frituur St.-Germain! Sinds 6 april 2005 kan u bij ons terecht voor versgebakken frietjes. U hebt een groot aanbod aan snacks, burgers, … Wij bieden u kwaliteit, keuze, dienst, aantrekkelijke en democratische prijzen! Deze kan u meenemen maar

Vespa - Foodtruck — Very Food Catering

Zoekt u een leuke cateringformule voor uw privé- of bedrijfsevenement? Dan is onze unieke Very Vespa zeker iets voor u. Deze iconische Vespa Ape hebben we omgebouwd tot een mobiele keuken. Dat zorgt voor 100% fun met een authentieke Italiaanse flair. Onze

Frietboetiek: Uw traiteur, uw frituur | Meeuwen, L

Onze frituur staat garant voor een lekkere hap en een vriendelijke bediening. Ben je in de buurt? Kom dan even langs.

Cis Eventscatering: Pastawagen - Frietmobiel - Tra

Hebt u een familiefeestje in het vooruitzicht? Vergeet stijve, lange diners: Cis Events Catering rijdt zijn mobiele frituur of pastakraam tot voor de deur. Het gaat er gemoedelijk aan toe en in het frietkraam halen uw gasten wat ze willen.

Frietwagen huren | Eetwinkel Bebo - Sevenum

Eetwinkel BeBo verhuurt zijn frietwagen speciaal voor feesten en partijen. Dus als u thuis een feestje geeft en uw gasten tijdens of na afloop van het feest wilt trakteren op een lekker frietje met een snack huur ons dan in. Wij komen graag met onze friet

Ape-events.be - Food On Wheels...

We beschikken over zowel oude, rustieke modellen alsook volledig opgeknapte Vespa Apes. Allen zijn ze op hun eigen manier inzetbaar als food truck of eyecatcher.