Foodtruck aan huis

Mobiele frietkraam

mobiele frietkraam inzetten voor jouw feest en ook heerlijke Bicky en Burgers met salade. Dan is de Premium formule van frituuraanhuishuren.be jouw partner.

frietkraam aan huis

Mobiele frituur wie heeft ze nog niet gezien. Je kan hamburgeronwheels.be inhuren voor een leuk feest. Als Gastvrouw heb je geen omkijken en kan leuk mee feesten. Ideaal voor verjaardagsfeesten of communie feesten.

foodtruck gourmet burgers

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck bestellen wel een interessante optie.

frituur aan huis prijs

Je kent ze wel die ellker hamburgers op de mark of op een event. Zeer smakelijk en iedereen lust wel een hamburger. Ideaal gerecht dus voor op een feest. hamburgerkraam kan deze hamburgers serveren op je feest of event. Ook grote events kunnen wij meerdere hamburgerkramen inzetten. Dus op zoek naar een hamburgerkraam neem dan zeker eens een kijkje op onze site.

FrietExpress: Een frietwagen / frietkraam huren op

Frietexpress.nl dé frietwagen service die u op locatie kan voorzien van friet en snacks van de beste kwaliteit. Een frietwagen huren is hartstikke leuk voor op ieder familiefeestje, communiefeestje, personeelsfeestje, verjaardagsfeestje, bruiloft, schoolk

KDS events, huren van hamburgerkraam, catering,ver

Wilt u eens iets origineels huren voor uw evenement, feest of andere gelegendheid, huur een hamburgerkraam. Inclusief personeel. Wij komen op locatie en delen overheerlijke hamburgers uit.

Estafête: Ontdek onze culinaire foodtruck

We serveren vanuit onze rode Renault Estafette foodtruck de lekkerste, seizoensgebonden gerechten met een hedendaagse twist. Geserveerd in onze bolkommen, kunnen alle gerechten staand of zittend worden gegeten. Ze houden het midden tussen casual en chique

FRITUURWAGEN - www.broodjespeter.be

Willen jullie lekkere verse frietjes aan huis , voor een evenement, communiefeest, trouwfeest, pensionering, bedrijfsactiviteit, opendeur, fuif....

Food Truck huren - Ten Dauwe

U plant een huwelijksfeest, weddingparty, communiefeest, babyborrel, bedrijfshappening of ontbijt? Feestzaal Ten Dauwe, gelegen op de grens van Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen is de ideale locatie voor allerlei evenementen. Ook voor discrete rouwmaalt

Gratis Food Truck Festival in Lier - KAFÉ KASSEROL

Met Kafé Kasserol willen wij mensen van alle culturen samenbrengen. Tijdens uw culinaire wandeling geniet u van heerlijke gerechten, muzikale omkadering en optredens van tal van folkloristische groepen uit Lier. De Lierse Keersters en de Gezellen van ‘t G

Originele food truck voor elke event of trouwfeest

Als er iets is dat het laatste jaar langzaam maar zeker aan populariteit wint in België, dan wel de hippe food trucks die op allerlei coole events en festivals aanwezig zijn. Onze Fingerfood Truck is er daar eentje van en het goede nieuws is dat u deze ku

Frietmobiel | Mobiele frituur voor ieder feest of

Onze verse lekkere frieten kunnen worden aangevuld met een brede waaier aan snacks en sauzen van welgekende fabrikanten.

Huur een originele ijswagen (foodtruck) voor je ev

Fleur. Ze komt allerlei lekkers uitdelen aan je gasten en tovert een glimlach op hun gezicht. Ze zorgt voor een leuke en lekkere afleiding. Ze maakt je event origineel en ze komt altijd in stijl… Dát is waar de populaire ijswagen, beter bekend onder de na

Ape-events.be - Food On Wheels...

We beschikken over zowel oude, rustieke modellen alsook volledig opgeknapte Vespa Apes. Allen zijn ze op hun eigen manier inzetbaar als food truck of eyecatcher.