Foodtruck aan huis

Mobiele frietkraam

mobiele frietkraam inzetten voor jouw feest en ook heerlijke Bicky en Burgers met salade. Dan is de Premium formule van frituuraanhuishuren.be jouw partner.

frietkraam aan huis

Mobiele frituur wie heeft ze nog niet gezien. Je kan hamburgeronwheels.be inhuren voor een leuk feest. Als Gastvrouw heb je geen omkijken en kan leuk mee feesten. Ideaal voor verjaardagsfeesten of communie feesten.

foodtruck gourmet burgers

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck bestellen wel een interessante optie.

frituur aan huis prijs

Je kent ze wel die ellker hamburgers op de mark of op een event. Zeer smakelijk en iedereen lust wel een hamburger. Ideaal gerecht dus voor op een feest. hamburgerkraam kan deze hamburgers serveren op je feest of event. Ook grote events kunnen wij meerdere hamburgerkramen inzetten. Dus op zoek naar een hamburgerkraam neem dan zeker eens een kijkje op onze site.

foodtruck

Een foodtruck aan huis dat is altijd een leuk feest. Op onze gids vind je tal van foodtrucks. Mobiele Bar, Mobiele frituren en street foodtrucks. Voor al de benodigdheden kan je onze gids terecht. Een pensioen of verjaardagsfeest, ook bruiloften zijn foodtrucks inzetbaar.

Frituur | Catering aan huis

Voor al uw feestjes & events bent u bij ons aan het juiste adres: Verjaardagen, privé en bedrijfsfeesten, babyborrel, communie, lentefeest, huwelijk, jubileum

Hamburgerkraam te huur | De Frietwagen

Geniet van verse frieten uit een frituurwagen. Klaargemaakt en aangeboden door ons ervaren personeel.

Frietoplocatie.nl: Frietwagen huren? Frietwagen ve

Frietkraam huren Een frietkraam aan huis, bij uw bedrijf of op locatie op ieder moment van de dag. Een frietkraam huren bij Frietoplocatie.nl zorgt voor een leuke aanvulling op uw feest of evenement. Ter plekke worden de heerlijkste frietjes en snacks in

Foodtruck - De Sjampetter

Heb je trouwplannen, verwacht je een kindje, plan je een heus evenement... dan is deze dag ideaal om uitgebreid kennis te maken met het zoete aanbod van De Sjampetter. een prachtig trouwbuffet zal te bezichtigen zijn en uiteraard kan er geproefd worden..

Een mobiele frituur in Antwerpen is Het Frietfesti

Door een beroep op ons te doen zal u uw feest zonder zorgen kunnen voorbereiden. Wij zijn niet alleen een goede oplossing voor festivals, braderijen, bedrijfsfeesten en andere evenementen. Ook voor feestjes met familie en vrienden zal u snel overtuigd zij

Party Burger - Huur ons origineel hamburgerkraam!

Datum? Check! Muziek? Check! Drank? Check! Lekker eten? … Dat is zeker dé voorwaarde om van je feest een geslaagd evenement te maken. Je feest is immers pas écht geslaagd als jij en je genodigden goed kunnen eten. Of het nu gaat over het organiseren van e

Vespa - Foodtruck — Very Food Catering

Zoekt u een leuke cateringformule voor uw privé- of bedrijfsevenement? Dan is onze unieke Very Vespa zeker iets voor u. Deze iconische Vespa Ape hebben we omgebouwd tot een mobiele keuken. Dat zorgt voor 100% fun met een authentieke Italiaanse flair. Onze

warme snacks, eetkraam, hamburgerkraam

Wij voorzien uw publiek van koude schotels, hamburgers, slaatjes, pasta, ijs en meer. Of u nu een koude of warme snack wilt: Jelisnack is meer dan een zoveelste hamburgerkraam.

Foodtruck huren? | Foodtruck boeken? | Dinna.nl

Welkom op dinna.nl, de plek om jezelf eens lekker culinair te verwennen! Zoek je een kok aan huis, foodtruck of catering voor bijvoorbeeld je bedrijfsfeest, bruiloft of verjaardag? Dan zit je op dinna.nl helemaal goed! Je vindt hier namelijk het grootste

Foodtruck huren | Vanaf Huren.nl

Een restaurant op wielen? Huur een foodtruck! Foodtrucks, je ziet ze op festivals, beurzen, evenementen en braderieën.