Foodtruck aan huis

Mobiele frietkraam

mobiele frietkraam inzetten voor jouw feest en ook heerlijke Bicky en Burgers met salade. Dan is de Premium formule van frituuraanhuishuren.be jouw partner.

frietkraam aan huis

Mobiele frituur wie heeft ze nog niet gezien. Je kan hamburgeronwheels.be inhuren voor een leuk feest. Als Gastvrouw heb je geen omkijken en kan leuk mee feesten. Ideaal voor verjaardagsfeesten of communie feesten.

foodtruck gourmet burgers

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck bestellen wel een interessante optie.

frituur aan huis prijs

Je kent ze wel die ellker hamburgers op de mark of op een event. Zeer smakelijk en iedereen lust wel een hamburger. Ideaal gerecht dus voor op een feest. hamburgerkraam kan deze hamburgers serveren op je feest of event. Ook grote events kunnen wij meerdere hamburgerkramen inzetten. Dus op zoek naar een hamburgerkraam neem dan zeker eens een kijkje op onze site.

Catering Frank: Frietkraam huren Heers, Limburg

Als u een feest of evenement organiseert, dan moet u bij Catering Frank uit Heers (Limburg) zijn. Van eten, toiletten tot tafels en stoelen, wij hebben alles!

Arrangementen | Losse frietwagen huren? | HWB Frie

Bekijk hier onze verschillende arrangementen bij het huren van een bemande frietwagen. Onze prijzen zijn gebaseerd op een openingstijd van 1½ uur waarbij mensen onbeperkt kunnen genieten van friet en verschillende snacks. Wilt u zelf ideeën inbrengen, een

Huur een originele ijswagen (foodtruck) voor je ev

Fleur. Ze komt allerlei lekkers uitdelen aan je gasten en tovert een glimlach op hun gezicht. Ze zorgt voor een leuke en lekkere afleiding. Ze maakt je event origineel en ze komt altijd in stijl… Dát is waar de populaire ijswagen, beter bekend onder de na

Frietkraam huren voor uw feest of trouwerij - Frie

De lekkerste en knapperigste biologische frietjes die je ooit hebt gehad. We bakken ze vanuit onze bakfiets die ook wel bekend is uit de Hollywood film Hitman’s bodyguard. Op jouw festival of feest? Contact ons: fedde@frietopwielen.com of +31619396872

Frietmobiel huren Staden | Mobiele frituur huren |

Organiseert u een evenement of hebt u iets te vieren? Maak er een origineel en zorgeloos moment van met heerlijke frietjes en snacks uit onze mobiele frituur, verzorgde traiteur hapjes, uitgebreide koude, warme en dessert buffetten, trendy pastabekers, wo

food truck voor al uw feesten - Hapjes & Co

Wij bieden u een groot assortiment warme en koude hapjes aan, allemaal dagvers voor u bereid en op een uiterst originele manier gepresenteerd. Klaar om te serveren. Ook bijhorende diensten als een originele dranken service, professionele bediening, een ko

Mobifrit Retie Mol | mobiel frituur, in huis berei

Organiseert u binnenkort een feest ? En hebt u geen zin om zelf te koken of te bakken ? Reserveer dan het mobiel frietkraam bij Mobifrit en verras uw gasten op kraakverse frietjes, overheerlijke snacks en huisgemaakte gerechten. Lekker eten en gezellighei

Frietkraam Vlaanderen | Eat @nd Go

Meer en meer mensen kiezen ervoor een communiefeest, babyborrel, trouwfeest of jubileum niet langer in een feestzaal maar bij hen thuis te geven. Dit zorgt voor een persoonlijker sfeer, een lagere kostprijs en u kan het feest volledig naar uw hand zetten.

Frituur | Catering aan huis

Voor al uw feestjes & events bent u bij ons aan het juiste adres: Verjaardagen, privé en bedrijfsfeesten, babyborrel, communie, lentefeest, huwelijk, jubileum

Snacks & More Vaals, mobiele frituur en BBQ | dé f

In 2008 zijn wij gestart met ons eigen bedrijf Snacks & More de mobiele frituur op locatie. Met onze snackwagen komen wij op locatie alwaar ter plekke overheerlijke friet en snacks worden gebakken en uitgeserveerd.