Foodtruck aan huis

Mobiele frietkraam

mobiele frietkraam inzetten voor jouw feest en ook heerlijke Bicky en Burgers met salade. Dan is de Premium formule van frituuraanhuishuren.be jouw partner.

frietkraam aan huis

Mobiele frituur wie heeft ze nog niet gezien. Je kan hamburgeronwheels.be inhuren voor een leuk feest. Als Gastvrouw heb je geen omkijken en kan leuk mee feesten. Ideaal voor verjaardagsfeesten of communie feesten.

foodtruck gourmet burgers

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck bestellen wel een interessante optie.

frituur aan huis prijs

Je kent ze wel die ellker hamburgers op de mark of op een event. Zeer smakelijk en iedereen lust wel een hamburger. Ideaal gerecht dus voor op een feest. hamburgerkraam kan deze hamburgers serveren op je feest of event. Ook grote events kunnen wij meerdere hamburgerkramen inzetten. Dus op zoek naar een hamburgerkraam neem dan zeker eens een kijkje op onze site.

mobiele frituur aan huis of op uw bedrijf ? Pro-fr

Mobifrit heeft al jarenlang een uitstekende reputatie in Vlaanderen en zelfs in Zuid-Nederland. Nu hebben ik als zoon van, zelf onze wagen gekocht en gaan verder als Pro-frit . Dit familiebedrijf biedt haar klanten een persoonlijke en perfecte service a

Hamburgerkraam huren - BAKMOBIEL.BE

Blij dat u ons gevonden heeft op het internet. Filip en Hilde begonnen op de kerstmarkt van Sint-Niklaas enkele jaren geleden op aanvraag van enkele vrienden. De SPITBURGER die je voordien enkel kon eten op de Gentse- en Lokerse feesten nu ook op de kers

Huur een Food Truck en Traiteur aan Huis - Kassero

TRAITEUR AAN HUIS Organiseert u een bedrijfsfeest, familiefeest of huwelijk? Met Kasserol huurt u een authentieke food truck en een professionele traiteur aan huis. Wij bereiden alle gerechten bij u op locatie. Origineel, flexibel, smaakvol, Kasserol!

Rijdende frietkraam - DELIKAAT - De Rips

FRIETKRAAM AAN HUIS DEURNE Lekker hoor, een frietkraam aan huis in Deurne. Tijdens een evenement is een frietkraam op locatie echt van toegevoegde waarde. Een frietkraam aan huis is in Deurne een stuk dichterbij gekomen met de komst van de nieuwe, mobi

Espressonant | CITROEN HY KOFFIE FOODTRUCK HUREN

Hallo, ik ben Rikske van Espressonant en ik zet koffie. Niet zomaar koffie… lekkere koffie! Als barista is het mijn passie om de lekkerste espresso, ristretto, lungo, cappuccino, latte macchiato en coftails te schenken op uw feest, beurs of evenement.

MobielefrituurKempen | Den Eetwagon: verjaardagsfe

Organiseert u binnenkort een verjaardagsfeest, babyborrel of bedrijfsfeest? Waarom dan niet eens uitpakken met een speciale verrassing voor uw gasten? Zo kunt u bij Den Eetwagon een mobiele frituur huren in regio Kempen.

De Friet Otto – mobiele frituur - Ninove - De Frie

Wil je graag originele catering voor je feestje of evenement? Dan moet je beslist De Friet “Otto” inhuren. Deze mobiele frituur komt bij je langs met verse frietjes, lekkere snacks en huisbereide gerechten.

Mobiele frituur - frietkot aan huis in West-Vlaand

Jan & Els verzorgen alle feestjes. Eender welk aantal personen. Wij hebben verschillende feestformules, indien jou formule niet bij de onze past laat vlug iets weten, wij passen onze formule aan.

Churros foodtruck huren bus Groningen - Churro Vid

Markt, evenement of (food)festival? Onze eenvoudige vorm van catering is geschikt voor allerlei events. Van een groots dancefestival tot een knusse braderie. Onze opvallende churros eetkraam/foodtruck kleedt daarnaast het evenement gezellig aan. It’s all

Foodtruck + BBQ - 010BBQ.nl

BBQ bus feest vanaf 25 personen Heeft u altijd al eens een groot barbecue feest willen houden? Maar dan net even anders?